> G i z z y -

G i z z y

Varför?

Kommentarer (2)

2009-10-19 @ 17:47:53

Ja varför har jag lyckats tagit bort så att jag inte kan se min statistik?
Lite småtråkigt att inte veta hur många som kikat in sedan i början på september...
jag får nog ta och fixa det där.

Idag ringde min älskade mamma och talade om att hon hade varit på sjukhuset.
Åhh..jag hatar att höra sådant för direkt åker hjärtat upp i halsgropen.
Hon som haft problem med hjärtat förut.. då blir man rädd..
Men det var inte det som var problemet den här gången.. hon hade tydligen fått bältros (?)
vad nu det är. Det låter inte vidare trevligt iallafall.
Stackars lilla mamma.. mammor ska inte vara sjuka.
jag vill åka hem nu. På en gång. Och kramas.

Annat som hänt under helgen är väl att min dator har pajat.
Först frysen, sen tv´n och nu datorn.
Ibland känner man sig så ynklig så man bara vill sätta sig ner och gråta.
Det blir bara för mycket, för mycket som krånglar, för mycket att tänka på, bekymmer.
Då är det bara att tänka på att det var mitt val att flytta iväg helt ensam till en storstad långt ifrån släkt och vänner. Och att jag kanske var jävligt dum som gjorde det men nu får jag ta och fixa det!

Mammsen ska bli frisk. Och allt ska bli jättebra. Och jag är så dum ibland men jag får skylla mig själv.

Tjohej

Kommentarer

Postat av: ankan

det är väl snarare väldigt klokt att flytta ifrån alla ett tag, så att man vet att man klarar sig på egen hand liksom! för det gör vi väl lindis, eller hur?

2009-10-22 @ 16:41:28

Postat av: Anonym

Det är klaaart vi gör! Bara vi får känna oss lite ynkliga ibland så klarar vi det jättebra sen, haha.

2009-10-27 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback