> G i z z y -

G i z z y

Vakna

Kommentarer (1)

2009-10-07 @ 15:07:40

.. med The Voice..
nej, vakna av ett roligt samtal!
På fredag blir det en intervju så får vi se hur det går.

Fick ett erbjudande av pappsen att hänga med upp till Skellefteå på måndag.
Bo på hotell och mysa, MMM det hade vart mys.
Skulle vara roligt att komma upp igen efter ett år och se om allt är sig likt.
Hälsa på lite kompisar som Carolina, Erika, Tessan & Tina.. ja vem vet?

Men det lilla arbete jag har satte käppar i hjulet :) så det blir inget av denna gång.

Åker upp till Söderhamn på fredag eftermiddag istället och plockar med mig lilltjejen hem
på söndag. Så ser jag fram emot att få jobba till veckan.

Ser också fram emot tandläkarbesöket i Gävle på lördag då allt äntligen ska bli klart! :)

Idag blir det besök på H&M för att inhandla vantar.
Det är verkligen en förbrukningsvara har jag märkt.
Köper nya varje höst/vinter ändå finns dom aldrig kvar året efter.
Undrar om busschaufförerna har en jättelåda med kvarglömda vantar?

Kommentarer

Postat av: Anonym

MEN DÅÅ. typiskt :/

2009-10-08 @ 11:00:13
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback