> G i z z y -

G i z z y

Tisdag

Kommentarer (0)

2009-10-27 @ 22:57:11

Min tisdag har varit bra svängande kan man säga :)
Sov riktigt dåligt inatt eftersom jag kände mig febrig redan igårkväll.
Har svettats och frusit om vartannat och visste inte om jag skulle dra täcket över huvudet
eller slänga ut det genom fönstret.
Hade riktigt ont i halsen imorse och kände mig hängig så då trodde jag det var kört.

Men nu ikväll har allt vänt (förhoppningsvis) och det onda i halsen har gått över.

Fick ett riktigt roligt samtal idag på jobbet så imorgon har jag ett såntdär
spännande möte inbokat igen ;) får vi se hur det går denna gång.
Min magkänsla försöker säga mig något men jag vet inte riktigt vad!
Får vänta och se helt enkelt.

Ikväll tog jag tid på mig att laga en riktigt god middag som jag varit sugen på sen i helgen.
Wraps med massor med grönsaker, stekt kyckling och mangodressing till det, MUMS!

Självklart har det blivit lite hemmafruar också :)

Kom ihåg att ringa vårdcentralen idag också så på torsdag blir det ett besök där innan jobbet.
Måste få örat fixat innan vi åker till Thailand annars blir det inte roligt i värmen.
Så det blir väl en pencillinkur som vanligt sen är allt OK igen!

Längtar till lite halloweenmys i helgen och middag med S & M. Nice!

Nu ska jag surfa vidare innan det blir läggdags och lite spännande deckarläsning.
Tjipp!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback