> G i z z y -

G i z z y

Tackaj

Kommentarer (0)

2009-10-12 @ 13:40:12

För att Ipren finns och hjälper till att ta bort värken.
Sov dåligt inatt, vaknade tidigt imorse och kunde omöjligt somna om. Buhuu.

Helgen hemma hos familjen har varit riktigt mysig och tandläkarbesöket gick bra.
Så nu sitter min nya fina tand där som jag ska ha resten av livet förhoppningsvis :)
den är mycket finare än den tillfälliga så nu är jag mer än nöjd.
Efter 6 bedövningssprutor var smärtan uthärdlig faktiskt, fast det gjorde ont.
Sprutorna gör ju också ont men jag tar hellre 10 sånna än att det ska kännas som
att dom möblerar om hela ansiktet på en :) För så kändes det ett tag..
Men nu kommer det bli prima ballerina! Ipren i några dagar till sen kommer allt vara klart.

Idag har jag så mycket jag ska göra men tiden bara rinner iväg när man sitter framför datorn.
Tänkte ta fram dammsugaren och moppen och göra lite fint.
Längtar nämligen efter lukten av nyskurade golv.. haha.. har jag bivit knäpp..?

Förutom det tänkte jag hinna måla lite också måste jag ut i höstrusket och handla något att äta.
Har iaf varit hem till lägenheten och hämtat min fina kappa så nu blir det lite varmare och skönare att gå ut!

Dessutom fick vi med några filmer hem av pappsen som det vore mys att se ikväll.
Borde gå och ta Twinrix sprutan också. Ikväll kanske.

Ahhhh.. aj oj aj, ont överallt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback