> G i z z y -

G i z z y

Norrmalm

Kommentarer (0)

2009-10-28 @ 11:38:49

Nu är det snart dags för mig att ta en tur dit.
Kanske borde göra sig klar?
Men jag brukar alltid åka aaaalldeles för tidigt så idag tänkte jag
försöka hålla emot så jag slipper gå och frysa i 30 min innan jag ska in :)
För enligt SL tar det faktiskt bara 30 min att åka! Så det så!

Har haft en mysig morgon med Anna och Mtv som sällskap.
Tycker faktiskt att Pinks nya låt är ganska fin.
Så jag är lagomt missnöjd att jag missar hennes konsert nu i november..
hade varit riktigt kul att gå på den med syster yster!
Men vi kom på det alldeles för sent så det fanns inga biljetter.

Nej nu ska jag väl borsta mitt toviga hår och fixa det lite med plattången
sen hitta några passande kläder att ha dagen till ära!

Och nervös, nej det ska jag inte bli.
Hoppas jag slipper filma idag bara... åhnej nu blev jag nervös.

Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback