> G i z z y -

G i z z y

Jag är så glad..

Kommentarer (0)

2009-10-30 @ 15:53:31

Idag har jag en såndär vara glad och tacksam dag som brukar dyka upp ibland.

Igårkväll när jag kom hem från jobbet hade jag en konstig känsla i kroppen.
Jag hade ont i bröstkorgen, tungt att andas och allt kändes bara konstigt.
Men jag somnade, vaknade några gånger inatt av att det var tungt att andas,
sen när S skulle säga hejdå så märkte jag att det inte kom ett ljud ur min mun.
Det var som att någon hade satt ett lock längst ner i halsen och jag kunde knappt viska.
Då insåg jag att det var fredag, och jag var ledig..
det är SÅ tacksamt att sådant händer dom gånger man är ledig och inte behöver ge sig ut bland folk.

Jag var dock tvungen att ge mig ner till centrum och uträtta lite ärenden, handla mat bland annat.
Lite klen som jag kände mig så tänkte jag att ikväll, när jag är ensam, så får man köpa det man
vill köpa faktiskt :) så det blev fanta, kalaspuffar, lite godis och annat gott jag ska äta ikväll.
Hittade precis det jag behövde för att göra mitt spökpyssel till middagen imorgon också... hemligt hemligt.

Dessutom ska jag ta ett varmt bad,  se Idol och läsa mina favvotidningar.
Det var ett extra tjockt nummer av "Klick" idag och är inte det helt perfekt när man vet att man har en
hel kväll för sig själv?

Nej ibland är man bra dum. Har panik för att man inte har något inplanerat.
Jag ska då ta vara på den här kvällen till 100%, för det är inte ofta man har en helkväll där man bara kan göra precis vad man vill när man vill och hur man vill!

Det här är ju faktiskt hur bra som helst!
Nu ska jag svalka min hals med lite vaniljyoughurt & nostalgiska kalaspuffar.

Ha en riktigt mysig fredagkväll folks!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback