> G i z z y -

G i z z y

Inatt..

Kommentarer (0)

2009-10-13 @ 22:17:33

drömde jag att jag var hemma hos Magdalena Graaf och hennes familj.
S var också med och vi satt och fikade i deras kök.
Dom hade en ful gammal furusäng i sovrummet och jag undrade varför dom inte köpte en ny.
Sen hade dom en jättefin pläd som låg i sängen som jag tänkte måste ha varit riktigt dyr.
Plötsligt försvann S och det var bara jag och Magdalenas man kvar vid köksbordet.
Efter ett tag kom S tillbaka, han hade varit i en  Dolce & Gabbana butik och tagit kort åt mig så
jag skulle få se dom fina änglarna i guld som dom hade på väggen.
Haha.. vilken sjuk dröm.. men den var mysig.

Förutom det har jag jobbat idag och det toooksnöade när jag gick till bussen imorse.
Tur att jag hade slängt på mig mysmössan för den hjälpte!
Längtar som aldrig förr till Thailand nu, kommer bli helt underbart.
Ser brännan framför mig ;)

Kvällen har jag spenderat i ensamhet då S varit på innebandy och gjort sig illa :/
Blev en god chokladbit och Desperate Housewive´s.

Nu ska jag hoppa i duschen sen lägga mig och läsa i boken som är sååå bra.
Imorgon är det uppstigning 04.45 phu.. sen jobb i 14-15 timmar kanske..?

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback