> G i z z y -

G i z z y

Helg!

Kommentarer (0)

2009-10-16 @ 23:45:53

Och det känns så skönt!
Har jobbat massa den här veckan och ska få jobba lika mycket nästa :D
så kul att få tillbringa dagarna med tjejerna!

Ikväll blev man bjuden på en god middag och trevliga samtal.
Efter det lite vin och Idol.
Sen lite mera vin.. fast Idol tog slut.

Och nu sitter jag här och har blivit toksugen på att dra på mig min svarta
"jag kan inte ha den för jag får inte igen dragkedjan" klänning.
Jag börjar nämligen misstänka att jag skulle kunna få igen den nu?
Är så sugen på att gå ut och dansa.. var längsen man var ut.

Men nästa helg blir det lite fest iallafall, det ska bli toktrevligt.

Synd att det är en vecka kvar...
jag vill ju ut imorgoooon.

Stort grattis i förskott till Linnéan och Sara som fyller år snart :D
Riktigt tråkigt att jag inte kan vara med på deras födelsedagsfest imorgon...
hade varit så roligt.

Nu blir det Youtube och Beyonce´s "Single Ladies".
Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback