> G i z z y -

G i z z y

3

Kommentarer (0)

2009-10-28 @ 16:33:58

- måste slå ett lag för 3´s kundtjänst, dom är ju helt otroligt bra att ha och göra med!
Varenda gång jag ringt och tjatat om mitt bredband, fakturor osv så har dom alltid varit
så hjälpsamma. Och dessutom sjukt trevliga!
Så vill ni prata med någon trevlig kille är det 3 ni ska ringa ;)

Kom att tänka på det eftersom vi pratade om Comhem igår på jobbet och hur mycket skit
de har fått senaste tiden för att de är jättejobbiga att ha och göra med.
De kan lära sig av 3!


Mitt lilla möte idag gick väl som planerat.. jag vet aldrig om jag ska vara nöjd eller inte men.
Jag tror att det gick ganska bra :)
Har sen hunnit hem och slänga i mig lite blåbärsmojs och nu ringde killen och ville att jag skulle iväg igen.
Ska möta upp honom efter jobbet och fara iväg och köpa lite grejer inför helgen.

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback