> G i z z y -

G i z z y

World Behind My Wall

Kommentarer (0)

2009-11-05 @ 00:06:50

Owow
They're telling me
It's beautiful
I believe them
But will I ever know
The world behind my wall
Owow
The sun will shine
Like never before
One day I will be
Ready to go
See the world behind my wall


Jag har faktiskt fått upp ögonen lite för Tokio Hotel.
Har två låtar som går på repeat nu för tiden, Noise och World Behind My Wall.
Alltid kul när man hittar ny musik!

Så nu ligger jag här nedkrupen i sängen med dessa låtar som sällskap.
Mysigt men lite ensamt.
Tur att jag inte är lika mörkrädd inomhus som utomhus...

Ett av mina mål för idag satte jag upp tidigt imorse och det var att
jag inte skulle göra av med några pengar.
Och det har jag hållit med bravur! Duktigt av mig!
Det är lättare än man tror att göra av med massa har jag märkt som egentligen är helt onödigt..
Att man blir sugen på något spec att äta och går och handlar, köper en tidning för att man är uttråkad.
Hade tänkt gå och simma men kom på att det också kostar så jag avstod.
Enbart för att jag vill ha så mycket pengar som möjligt och få ut det mesta möjliga av Thailandsresan:)
När man har den i sikte är det inte så svårt att spara ändå!
(så länge man inte kollar in Jimmy Choo´s kollektion förstås)

Blev medbjuden på konsert vid Hornstull ikväll, av kusin Kristian.
Han och en kompis tog bilen ner från Gävle bara för ikväll.
Hade varit riktigt kul att ses men slö som man är så orkade jag inte ut i mörkret och snöyran!
Så vi bestämde att det får bli en träff nästa gång jag åker hem ist :)

Nej om jag skulle sluta skriva massa strunt och göra något vettigare ist, sova t.ex!
Killen lär man ju inte se skymten av ikväll ändå. Hmpf!

Natti folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback