> G i z z y -

G i z z y

Söndag

Kommentarer (0)

2009-11-15 @ 15:46:11

Har sån grymt bra fantasi till mina rubriker! :)

Men efter lördag kommer söndag.. och idag har mamma, pappa och Gizzy åkt mot norrland igen.
Blir så tomt alltid när dom åker. Men vi har haft en riktigt mysig helg!

Idag blir det bara lite städning sen ska jag försöka slappna av lite.
Packa hinner jag göra imorgon och på tisdag efter jobbet. Det mesta är gjort nu.

Måste in till stan imorgon och köpa mig en ryggsäck bara.
Har inte haft sån på åratal! När jag gick på lågstadiet möjligtvis?
Men ska man resa runt som vi ska göra nu så är ju en sån väldigt bra att ha!
Försöker intala mig det iaf eftersom jag egentligen inte vill ha en..haha.
Är så kräsen också.. vill ha en snygg utan massa färger.
Svart och enkel ska den vara, möjligtvis kan vita eller gråa inslag gå bra. Möjligtvis.
Sitter ni inne på något bra tips om en snygging så kom gärna med det! :)

Annars går jag bara runt och inväntar onsdagen.

Hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback