> G i z z y -

G i z z y

My weekend

Kommentarer (0)

2009-11-09 @ 16:00:04

- har varit trevlig!

I fredags blev det utgång med Angelica, Erica, Stoffe, Henke, Jocke och Joel.
Förfesten blev hemma hos mig och jag och tjejerna tryckte i oss en pizza och kikade på Idol
innan det var dags för killarna att komma över. Blev en rolig kväll som slutade på Debaser på medis.
Inget ställe jag känner ett sug efter att besöka snart igen men med det trevliga sällskap man hade
så blev det ändå en jätterolig kväll :)

I Lördags tog vi det bara lungt. Så skönt att gå ut en fredag så man får en lååång helg sen!

Och igår blev det middag i Bålsta och planering inför resan om 9 dagar.
Fick jättegod mat och smaskig äppelpaj till efterrät mmm! Och nu längtar man ännu mer efter solen och värmen :)

Samtidigt börjar jag nog bli lite nervös.. är mycket som ska fixas innan man väl kommer iväg.
Sprutor ska tas, pengar ska växlas och sommarkläderna ska letas fram igen.
Har börjat drömma konstiga drömmar också och väcka S med att säga
"jag är ju inge brun alls!" haha.. börjar nojja för dåligt väder tror jag.

Dessutom är det världens längsta flygresa. Och jag är inte rädd för själva flygningen, uppe i luften,
luftgropar osv. Jag är rädd för att känna mig instängd.. och få klaustrofobi..
Dessutom ska jag sitta på sätena i mitten.. mellan gångarna. Och det känns inte helt ok!
Usch.. jag får inte tänka på det. Varken nu eller när jag sitter i planet!
Har alltid suttit nära ett fönster annars.. och inte flygit så långt och så länge..
Men jag får kämpa lite extra för att inte känna mig instängd helt enkelt.
Hua.. just den delen är verkligen inget jag ser fram emot.

Får ta med massor med skvallertidningar, en bra bok och lite filmer också så jag får något annat att tänka på.

Nu ska jag tvätta sen gå och ta sprutan eventuellt!

Hej på er!


Här kommer jag sitta och skaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback