> G i z z y -

G i z z y

Lördag

Kommentarer (2)

2009-11-14 @ 23:06:53

Har knappt hunnit blogga något i veckan med tanke på alla timmar jag fått jobba.
Men grymt roligt har det varit att få hoppa in lite i repan igen!

Idag är det lördag och en riktigt mysig sådan.
Mamma och pappa är och hälsar på så det är lite trångt i min lilla lya för tillfället.
Blev en lång skön sovmorgon imorse trots allt.
Riktigt ruskväder märkte vi sedan så det blev lite frukost och mys framför tv´n.
Har redan packat en hel del kläder jag ska ha med mig till Thailand också, kul kul kul!

På eftermiddagen blev det en sväng till gallerian, köpte bl.a. en bok som jag suktat efter att
kunna fördriva tiden med på planet.
Efter det blev det lite inhandling av tacos och sen film!

Nu ska jag fortsätta sippa på min drink medan jag packar ner lite härliga sommarkläder, weeeii :)

Hoppas mina goa kollegor har en klockren kväll för ikväll är det klackarna i taket där!

Kram & hej!

Kommentarer

Postat av: Anonym

jag tycker det är att "inte våga stå för " när du kallar det du dricker för drink. jag tror det är en g r o g g du sippar på! ;)

2009-11-14 @ 23:56:27

Postat av: Anonym

haha okej.. same shit different names ;) en g r o g g va det!

2009-11-15 @ 15:23:01
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback