> G i z z y -

G i z z y

Kom just på..

Kommentarer (0)

2009-11-16 @ 01:32:40

.. att mitt öra inte blev bra av pencillinet :(
Åt en dunderkur under 10 dagar men konstigt nog försvann det inte som det brukar göra.
Jag som ville bli av med det innan vi åker!

Känns så bart att inte kunna ha några örhängen. Är ju nästan de enda smyckena jag använder..

Får sno lite salva av Stoffe och smörja som tusan så kanske det hinner bli så pass bra att
jag kan försöka trycka igenom något sen. Men det vore ju dumt för då blir det antagligen värre..
eller så blir det bättre sen i värmen :) *hoppas*

Blev just glad över att se hur många besökare jag fått på senaste tiden.
Också sitter jag här och pratar om mitt öra.. haha..
men det är ju sent på natta så hjärnan orkar inte ta upp något seriösare för tillfället.

Passar väl på att säga ett hjärtligt godnatt till mina små läsare i Danmark också!
Plus du lilla nyfikna i Linköping, skulle bra gärna vilja veta vilka ni är.. hmm.

Sov gott! Imorgon är en ny dag, dvs en dag närmare onsdagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback