> G i z z y -

G i z z y

I´m in looove

Kommentarer (0)

2009-11-04 @ 12:28:52

Ja jag är kär.
Igår var jag in på H&M, hittade så mkt snyggt så jag fick hicka nästan.
Sedan gick jag in på deras hemsida och ser Jimmy Choo for H&M.
Åhhh...så sjukt snygga grejer!!
Skor, väskor, klänningar, jag vill ha!
För att inte tala om armbanden! Så snyggaaa..!
Måste nog in och titta lite idag med och drömma mig bort!

Annars händer inte mkt idag. Är ledig och ska ta en prommis till Arbetsförmedlingen.
Är lite småsugen på att åka in till stan en sväng också.
Nånting ska hittas på iaf men vad det blir återstår att se!

Imorgon är det kvällsjobb och stängning som gäller och på fredag blir det Idolmys med tjejerna :)
Sen i helgen ska det planeras inför Thailand, kan inte tjata nog om den resan..
men det är ju inte varje dag man åker dit så ha överseende ;)

Kram & hej!



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback