> G i z z y -

G i z z y

HissZzzZz...

Kommentarer (0)

2009-11-16 @ 21:26:05

Har inte jag haft nedräkning väldigt länge nu? Kommer aldrig den där onsdagen...

Idag har jag varit inne i stan och sprungit runt som en liten vessla.
Tog fel tunnelbana och åkte till Rådmansgatan när jag skulle till Kungsträdgården.
Sen när jag skulle hem igen gick jag upp på Vasagatan istället för till gröna linjen. Alltså herregud..
Snacka om att vara i sin egna lilla värld!! Man blir ju nästan orolig för sig själv ibland.
Men jag skyller på att jag varit så sjukt trött idag.. sov 3 timmar inatt så det kan vara förklaringen.

Hittade iallafall det jag skulle ha, en snygg Everest rygga som fyller min backpackerfunktion.
Nu tror jag vi har allt, hoppas det iaf för imorgon är det jobb sen åker vi!

Ikväll har det varit tvätt och handling som gäller.
Är som sagt så trött så jag orkar inte ens se tv.. kan inte heller med tanke på att någon spelar Xbox som vanligt..
hörde ni min gäsp där?

Nej nu ska man väl masa sig ner till tvätten igen.. ska sätta mig och sova lite i hissen.

Tjipptjohejhejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback