> G i z z y -

G i z z y

2 veckor

Kommentarer (0)

2009-11-02 @ 22:46:03

Är lite less på min blogg för tillfället.
På bakgrunden, att jag aldrig kan få till den som jag vill och att statistiken har försvunnit.
Finns liksom ingen tjusning med den längre.
Har tagit bort den från FB också.. kanske kommer den tillbaka, kanske inte.
Tills det händer något spännande så fortsätter jag väl skriva iaf.

Inatt blev det sovning hemma i min lägenhet i Bromma.
Det var riktigt mysigt att vara där för en gångs skull! Men jag kan inte påstå att jag sov speciellt bra..
mest för att täcket är så tjockt och varmt tror jag.
Sen ligger jag alltid och väntar på att väckarn ska ringa, kanske borde sluta med det och sova ist :)

Åkte iväg och jobbade sen hem igen och sen kom killen och hämtade upp mig när han landat på
Bromma flygplats. Bra ibland att man bor 5 min därifrån ;)

Blir så trött av mitt pencillin har jag märkt så jag kommer nog trska isäng snart.
Ser framför mig hur mysigt det ska bli att krypa ner!
Men så tråkigt att jag läst ut boken på drygt 600 sidor, den var så bra så den räckte inte länge.
Tills vi åker till Thailand ska jag försöka rota fram den tredje och sista delen,
bara 2 veckor kvar nu! Snart måste man börja packa :)

Nej nu ska jag fortsätta planera lite fest med Anna i Uppsala sen blir det sängen!
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback