> G i z z y -

G i z z y

Ohhhh..

Kommentarer (3)

2009-05-27 @ 20:43:05

...I´m in heaven!
Idag fick jag gå och få massage på jobbet. 30 min knådande gjorde underverk för min rygg! :)
Så himla nice och precis vad jag behövde.
Fick springa och prova ut en kjol också så nu kommer det bli svalt och skönt att jobba i sommar.
Lite snyggare än byxor är det också.. lalala..

Jag älskar att det är sommar.. och jag älskar att planera för den!
Idag blev midsommar planerad också är jag medbjuden på middag och partaj med jobbartjejerna på lördag.
Kul! :)

MEN. Ett stort men.. jag behöver all hjälpa jag kan få för jag har total idétorka,
så nu litar jag på att det finns några vettiga snillen som läser det här och kan hjälpa mig.
Vad köper man till en kille i 25-års present???
Det börjar sannerligen att dra ihop sig... :/

Kommentarer

Postat av: Frida

Du får höra av dej nästa gång du är hemmåt.

Du å Sara måste ju komma hit och spela wii :)

2009-05-29 @ 22:39:08
URL: http://teufelin.blogg.se/

Postat av: Sara

Whoho Wii!:)



Haha skönt att du får kjol iaf, det är ju inte lätt att bli påkostad sånt såhär i finanskristider;) Haha du hänger utanför affärerna innan de öppnar den här helgen alltså? Önskar jag kunde hjälpa dig komma på nåt bra men.. Äe ingen aning:S

2009-05-30 @ 10:54:53

Postat av: Anonym

Frida, absolut ska jag göra det! :) vore riktigt roligt att ses igen och spela lite!



Sara, haha nej jag vet man får vara glad för det lilla i sånna här tider! Jag har hittat på en present nu! Så himla skönt :D (vore typiskt mig att skriva vad men jag ska hålla mig)

2009-05-31 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback