> G i z z y -

G i z z y

26,6 grader

Kommentarer (1)

2009-05-01 @ 17:06:31

.. jag inser med ett stooort leende på läpparna att det här är varmaste dagen hittills i år! :)
26,6 grader i skuggan, det är ju SJUKT VARMT.
Nästan så varmt så att man mår illa, eftersom det är 25 grader inne också.
Men jag ska strax hoppa in och ta en sval dusch.

Idag gjorde Sara och jag en utflykt till Östa Berget.
Vi tog med oss en filt och en varsin Loka också har vi legat där och solat i några timmar. Väldigt mysigt :)
På vägen hem svängde vi in och köpte massa gott att grilla, kött, potatissallad, marienarade champinjoner och sist men inte minst en Halloumi!! Så underbart gott ska det bli!

Köpte även riktigt god dricka så det blir en och annan drink och grogg som slinker ner också ute på altanen ;)

Nu ska jag slänga ihop en god sallad och duscha innan tjejerna kommer!

(Och stoffsen, med tanke på vilken värme det är nu så förstår jag inte hur ni klarar 35 grader i Thailand? Phu. 
Saknar dig!)

Kommentarer

Postat av: Stoffsen

Hehe, nee det var bra varmt med 36 grader och gassande sol. Men med lite närbeläget vatten och AC på rummet så klarade man sig fint.



Du har varit saknad du med snutt! Men ikväll ses vi...



Puss

2009-05-04 @ 10:08:30
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback