> G i z z y -

G i z z y

Woopsi daisy

Kommentarer (0)

2009-03-13 @ 10:04:43

Passar på att blogga lite nu för i helgen kommer det nog inte bli mycket tid över!
Och inte idag heller.

Klev upp jättetidigt imorse trots att jag är ledig så jag är sjuuukt trött och skulle helst vilja krypa ner under täcket en stund.

Men idag blir en hektisk dag och jag har mycket att göra innan mamma och pappa kommer ner i eftermiddag.
Har nyss varit och handlat så jag ska sno ihop en smörgåstårta bland annat.
Och det brukar ju ta sin lilla tid!
Dessutom ska jag baka chokladbollar i mina supersnygga kakformar som jag köpt haha...
Utöver det ska jag diska, dammsuga, damma och plocka bort 3 ton kläder som ligger utspridda överallt.
Svårt ibland att hålla till på 27 m2 utan garderober...

Hade iallafall en bra födelsedag igår, även om jag ser mer fram emot helgen då allt skoj händer!
Tyvärr hann inte Stoffe komma och luncha med mig på jobbet som det var tänkt så det blev jag lite besviken över..*piiiika*
dessutom blev jag ju typ av med jobbet så det kändes tungt att gå hem från det igår.
Men å andra sidan fick jag present av mina kära kollegor, av Stoffe och en god middag på Koh Chang i Tyresö!
Utöver det var det många som ringde, smsade och gratulerade på alla möjliga sätt så det får man tacka för :) tack!

Nu ska jag dricka 5 liter kaffe eller nåt så jag får upp energin sen är det bara att sätta igång!

Kram på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback