> G i z z y -

G i z z y

Vårfin

Kommentarer (2)

2009-03-24 @ 18:40:35

Sitter här med min hårfärg i håret.
Har varit till stan idag och solat sista gången inna jag beger mig mot Sthlm igen.
Fick en jättefin skjorta av mami också ska naglarna bli fixade ikväll.

Håller på göra en en liten mini-vår-makeover. En uppfräschning!
Det behövdes kändes jag. Bästa metoden att bota deppighet och ignorera den nyfallna snön!

Vååååår vår vååååår! Skinnjacka och solbrillor! Våren kommer, våren kommer!!

Sådär ja, nu känns det jättebra!

Får hoppas att makeovern blir lika bra. :)

Snart kommer Sara!

Pusshej!



Kommentarer

Postat av: Erica

hello babe! Jag ska mest troligt ner till syster den 14/4 (om jag får ledigt från jobbet...) så då tänkte vi (JAG) att vi ska gå på djingis Kahn och käka när jag anländer till stockhlm. Vill du me då? :-)

2009-03-24 @ 19:52:35
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Postat av: Anonym

Självklart vill jag det! just call me :) roligt att du kommer ner!

2009-03-24 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback