> G i z z y -

G i z z y

Relax veckan

Kommentarer (0)

2009-03-20 @ 13:54:06

Snacka om att jag är väldens sämsta bloggare.. haha..
jag orkar ju aldrig ta mig tid till att skriva.

Nu har det snart gått 1 v här hemma i Söderhamn. En relaxvecka. Det har varit skönt att vara här.

Igår blev det en lunch med Elin på Tacobaren i stan sedan gick jag och solade lite.
På kvällen tog jag och Sara en prommis till Frida och kollade på hennes lägenhet, fikade, lyssnade på musik
och pratade massa tjejsnack till 23.30 när vi drog oss hemåt.
En jättekul kväll! Alltid roligt att återuppleva gamla minnen.

Och nu väntar jag på att mami ska komma hem med bilen så jag kan fara till stan en sväng.
Ikväll blir det middag och lite vin med tjejerna på Tassili. Längtar!!

På måndag bär det av mot Sthlm igen och på torsdag ska jag jobba.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback