> G i z z y -

G i z z y

Stadsrundtur

Kommentarer (0)

2009-03-02 @ 19:54:30

Oj, vart tog den här dagen vägen?

Vaknade imorse (var väldigt många som var måna om att få upp mig i bra tid, ingen lång sovmorgon här inte!) :P
och nu sitter jag här och klockan är 19.40.
Men jag har hunnit med lite där emellan också.
Varit på stan hela dagen. Hittade till en arbetsförmedling på Hötorget men då var det en expo såklart så dom kunde inte hjälpa mig det minsta. Blev hänvisad till Odenplan istället så det fick bli en resa dit och några tel samtal senare hade jag hittat dit. Tråkigt nog så slarvade dom med nr lapparna och glömde bort mig så jag fick vänta i 1 ½ timme!
Höll på somna till där ett tag.. haha.

En sak har jag kommit på idag. Arbetsfömedlingen är tråkigaste stället någonsin att besöka.
Jag går hellre till doktorn! :)

Nu ska jag göra lite mackor och soppa och krypa upp soffan. Mysigt när det snöar utanför fönstret.
Förhoppningsvis är det något bra på tv:n ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback