> G i z z y -

G i z z y

2009-03-22

Kommentarer (0)

2009-03-22 @ 16:16:13

Då provar vi igen.
Skrev ett långt inlägg igår och som alltid stod det "inlägget har publicerats och kommer snart att synas på din blogg".
Tiden gick.. och gick... och gick.. men det dök aldrig upp något inlägg.
Hade lagt in lite bilder och grejer också för en gångs skull. Så roligt när det blir sådär!


Får väl rapportera lite om vad som hänt i veckan för dom intresserade och hoppas att det här kommer upp då :)

I torsdags blev det lunch på Tacobaren i stan med Elin. Var flera år sedan jag var där och käkade så det var trevligt!
Efter det så blev det lite solning, ingen trevlig sådan tyvärr. Blev helt svimfärdig efteråt som jag brukar bli när jag anstränger mig. Mår jätteilla så jag känner att jag kommer spy, skakar i hela kroppen, börjar gäspa som en galning som att jag inte får luft också kan jag inte stå på benen. Så jag drog på mig tröja och byxor och kastade mig ut från rummet haha.. satte mig utanför för att försöka få luft och tänkte att om någon ser mig nu så tror dom väl att jag är galen!
Sitta där halvnaken och halvdöd hmm..
Vet inte riktigt varför det blir sådär heller.. det är jobbigt när det känns som att man svimmar vilken sekund som helst.
Mami tippade på att jag kanske borde dricka lite mer vatten, eller börja dricka vatten överhuvudtaget..
jag är sjukt dålig på det så det ska det bli en bättring på nu!

På kvällen tog jag och Sara en prommis till Frida för att kika på hennes nya lägenhet.
Fikade, lyssnade på musik och pratade massa nyttigt tjejsnack haha.. alltid roligt med gamla minnen och kul att ses när det är så sällan vi gör det!

Och i fredagskväll blev det middag och vin med tjejerna på Tassili, en grekisk restaurang här i stan.
Och jättetrevligt och kul att kunna sitta och surra en hel kväll!

Igår blev det en liten utflykt till Bollnäs och en minishopping dag.
Linnéa lurade ju iväg mig med ett leende till AH men det blev tyvärr en besvikelse haha ;)
På kvällen drog vi till med en PREMIÄRGRILLNING vilket var maaaaagiskt i solen!
Det finns inget godare än grillat och nu längtar man som aldrig förr till sommaren..

Nej om man skulle ta och byta om från pyjamasen?
Haha...det där såg ni aldrig att jag skrev.. !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback