> G i z z y -

G i z z y

Tingeling tingeling...

Kommentarer (0)

2009-03-15 @ 23:39:40

..låten. har. fastnat. i. mitt. HUVUD.
Varför skulle du skicka den Anna?? Jag skyller på dig! haha..

Nu är man hemma i det vita vinterlandet, även kallat Söderhamn.
Eftersom jag inte har fått några jobb-timmar den här veckan så följde jag med mor och far hem
och tänkte ha en liten relaxvecka alldeles för mig själv.
Nejnej jag ska träffa tjejerna också men mest ska jag bara ta det luuuungt och njuta av arbetslösheten! (ironi)
men vad gör man? Meterhöga drivor med snö ute, massa dimma och en stooor micro att göra varm choklad i.
Jag kan ju inte rå för att jag var tvingad att åka hem och mysa.
Har sökt 3 jobb ikväll iallafall. Det var duktigt. Nu håller vi tummarna igen då...

Helgen blev lika rolig som det var tänkt :)
Har käkat chokladbollar, druckit öl och kikat melodifestivalen.
I lördags tog vi båten över till Djurgården för ett besök på Aquaria. Det var inte riktigt lika stort som vi förväntat oss och inte värt inträdet heller tycker jag. Proppfullt med massa kladdiga småbarn i mjukisbyxor som hängde sig fast på akvariumen så man inte ens kunde ta ett bra kort på hajarna!
Men några fina bilder blev det och dom kommer här nedanför.

Nu ska jag snart krypa ner i en stor och härligt varm säng.. kan hända att Sofies Mode får följa med så man kan drömma sig bort bland alla jag-får-hicka snygga kläder och väskor.

Godnatt vänner. Och alla jag inte känner.


























Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback