> G i z z y -

G i z z y

Sccchellefte AIK!

Kommentarer (0)

2009-03-17 @ 08:50:04

Då är klockan 08.38 och här sitter jag. Solen skiner på snödrivorna utanför och jag funderar starkt på en promenad.

Måste nästan börja med att säga.... heeeeeeeeja Skellefteåååååååååå!!! :)
satt och smygkikade på matchen inatt lagomt gömd bakom en tidning.
Tänkte att om jag inte verkar så intresserad och inte kollar så mycket.. då kanske dom vinner!
OCH DET GJORDE DOM! :) så kuuuul.

Igår kom jag och Sara på att vi skulle åka till Valbo.
Sagt och gjort så kom hon och hämtade mig vid 15 tiden sedan bar det av på en liten roadtripp.
Hade tyvärr ingen CD i bilen så jag var tvungen att sjunga istället. Men det gick bra. (fråga inte Sara)
Väl där så lämnade hon in massor med jobbansökningar och jag trallade runt och drömde om alla fina saker.
Kom hem med en ny vitlökspress.... hmm.

Nu är jag riktigt sugen på att leka basist i Guitar Hero...
Synd att det finns i sthlm.. och jag i Söderhamn.

Hoppas ni får en trevlig dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback