> G i z z y -

G i z z y

Roligt!

Kommentarer (0)

2009-03-02 @ 00:02:32

Den här helgen kan sammanfattas som en mycket rolig helg!

I fredags hade jag stängning på jobbet sen åkte jag hem och tog världens längsta dusch!
Jättemysigt var det efter att man hade stått ute i kylan och väntat på bussen.
Kom på den briljanta idén att flytta ner duschdraperiet lite och det blev mycket bättre!
Nu har jag bara vatten över nääästan hela toan när jag har duschat klart :P
På kvällen fixade jag med nya ljuslyktorna och grejer och det blev jättemysigt i lägenheten.
Sedan kom Stoffe också blev det att man somnade gott lagomt tills man skulle få höra vem som åkte
ut ur Let´s Dance haha.. att det ska vara så svårt för en linda att hålla sig vaken framför tv:n!

Igår åkte vi till Hötorget och köpte en present åt Stoffes kompis Daniel som fyllde 25.
Sedan åkte vi ut till Tyresö och lagade världens godaste soppa, den får 5 toast av 5 möjliga!
Det blev något glas vin och lite Guitar Hero också innan vi drog iväg till Östermalm för fest.
Var jätteroligt att träffa massa nytt folk och dom var väldigt trevliga så det blev en rooolig kväll!

Och idag har det ju varit stora bakisdagen då förstås. Usch vilken huvudvärk...
har inte rest mig många gånger ur sängen idag, haha.
Låg och kikade på film, Get smart, som var helt okej faktiskt! Skönt att få skratta av sig lite..

Imorgon är jag ledig. Min stora uppgift blir då att hitta till en Arbetsfömedling och skriva in mig där
så att jag kan börja stämpla så fort som möjligt.

Nu ska jag snart sova jättejättegott och mysa med tanken på sovmorgon imorgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback