> G i z z y -

G i z z y

Hurra hurra

Kommentarer (1)

2009-03-12 @ 21:01:51

.. för idag är det min födelsedag! :P
Uscha.. nu är man en riktig gammtant.. känns det som.

Födelsedagen har iallafall varit bra..
fast den har haft sina dåliga sidor också.
Kändes bra vemodigt idag att hänga in kläderna i skåpet och gå från jobbet utan att veta om/när man kommer tillbaka.
Sista dagen på födelsedagen liksom..
men man vet aldrig, lågkonjukturen kanske vänder så allt kommer igång igen och man kan få komma tillbaka.
Annars hittar jag säkert något annat bra att göra!

Har hittat en jätterolig utbildning, tyvärr i Norrtälje, men som jag tänkte söka.
Fick ansökningspappren idag så nu är det bara att köra. Yes!

Nej nu ska jag fortsätta njuta av min födelsedag!

Kommentarer

Postat av: Stoffs

Idag är ingen vanlig dag.. för idag är det Lindas födelsedag!!! HURRA HURRA!!



Grattis på din dag gumman! Hoppas middagen smakade bra :)

2009-03-12 @ 21:15:22
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback