> G i z z y -

G i z z y

Hjärnstopp

Kommentarer (0)

2009-03-10 @ 22:24:25

Ja, varje dag känns det som att jag har en liten brainstorming med mig själv.
Och varje dag känns det som att jag kommer på nya idéer och planer i livet!
Åhhh jag blir galen på mig själv snart..
hur ska det sluta?! Någon som vet? BERÄTTA :)

Idag har det varit en såndär helt betydelselös dag som har gått förbi..
inget speciellt att göra på jobbet, kläderna har suttit lagomt obekvämt, inget intressant att läsa i tidningen imorse,
ätit skräpmat som vanligt och slösat pengar på nikotin och en äcklig chokladkaka som ska slängas.
Utöver det har det varit snö i skorna, dåliga program på tv:n och två kärringar (damer,tanter) som jag stört mig på under dagen.

En sånhär dag som bara hade kunnat låtit bli att finnas kan man tycka.
Eller så gör dom här dagarna att alla andra dagar blir lite bättre, lite roligare?
Tyvärr tror jag inte att morgondagen kommer bli ett dugg bättre!

Inte för att klaga.. för det finns betydligt sämre dagar!
Men.. dom är liksom bara ingenting.

Men vänta bara.. snart är helgen här :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback