> G i z z y -

G i z z y

Babyshower

Kommentarer (0)

2009-03-05 @ 23:02:53

Idag blev en väldigt händelserik dag.

A var sjuk och E skulle på möte in till stan så jag fick styra hela skutan själv :)
Har haft min första egna visning och hållit i driftsmötet bland annat.
Låter mycket mer avancerat än var det är men det var riktigt roligt att få känna det ansvaret iaf!
Mycket är det som hänt och lite stressigt blev det stundtals men det gjorde ju att dagen gick fort.
Och allt slutade bra :P

Efter jobbet hade vi en babyshower för Karin som ska ha en lite bebis i april.
Det var jättemysigt och kul att överraska henne!
Vi drack lite vin (inte K dock!), åt kräftsoppa och Pollykaka bland annat och pratade om allt ifrån ömmande och
mjölksprutande bröst till att kalla sin mamma kärringjävel.
Ojoj man har mycket kvar att lära.. haha..

Jag fick jobba imorgon också och då börjar jag 7 så nu blir det direkt isäng!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback