> G i z z y -

G i z z y

4 toasts

Kommentarer (0)

2009-03-08 @ 23:02:03

Redan söndag och helgen är slut!
Men min fortsätter imorgon i smyg eftersom jag är ledig.. ;)

Sammanfattning av helgen: en mycket bra helg!
I fredags var vi på Ballbreaker på Gärdet med Daniel & Anna, Johan & Marlene, Linnéa och Anders.
Blev lite öl och bowling sedan for vi vidare hem till D & A där vi spelade Buzz bland annat och drack vin.
Testade nya Buzz för första gången och blev inte besviken.
Dessutom hade dom 8 kontroller så alla kunde spela samtidigt :)

Igår var vi medbjudna på lite grejs men vi kände oss ganska så slitna.
(torrbollar var vad vi va!) vi bestämde oss iaf för att fara hem till mig och käka lite tacos och kika schlagern.
Det var ett bra val.. även om jag ångrade det lite när någon hade somnat i soffan och jag fick roa mig själv halva kvällen haha. Då började det krypa i Lindas party ben!

Och idag söndag så har syrran varit och hälsat på.
Vi skulle ut på en långpromenad osv men det slutade med att vi hängde hemma i soffan och pratade pratade och pratade. Det är inte så ofta vi ses så det var väldigt roligt att hon kom förbi!

En väldigt lyckad och rolig helg..
och nästa helg blir nog lika trevlig för då kommer det besööök..
mamms och papps kommer ner så då tänkte vi guida runt dom lite i sthlm.

Och äta lite tårta förstås! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback