> G i z z y -

G i z z y

4 harar

Kommentarer (0)

2009-07-30 @ 22:01:10

Ohhh vad trött jag är.. mitt huvud har inte hängt med på hela kvällen känner jag.
Jag skulle med nöje ha kunna gått och sovit kl 7 ikväll!!
Men seg som man är sitter man uppe fortfarande, och nu ska här kvällsfikas.

Vi har en hel del att göra inför resan på lördag och stressen börjar sakta smyga sig på.
Tänk om man glömmer något! Typ linserna... kul vecka då..haha.
Eller visakortet eller nåt, alla som känner mig vet nog att jag lätt skulle kunna göra det.
Fast bryta benet första dagen är kanske ännu mer troligt.
Nej nu ska vi vara positiva! Ser verkligen fram emot det här :)
Det ska bli underbart skönt att äntligen få sin ledighet, ä n t l i g e n.
Vädret ser ut att bli toppen också så vad mer kan man begära.

När jag sedan kommer hem,
vad har framtiden då att erbjuda? Massa smaskigt förhoppningsvis!

Knepig vecka det här har varit.. den har innehållit ovanliga kontakter, lite rädsla, lite saknad, gapskratt, planering, många harar och ett rådjur.

Nu ska jag dricka lite kaffe sen ner och hämta tvätten.
Efter det hoppas jag på att äntligen få mysa ner i en sval skön säng..

Tjipp & hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback