> G i z z y -

G i z z y

Kalas, tårta & IKEA

Kommentarer (2)

2009-07-19 @ 22:20:12

Vilken helg.. vart tog den vägen??
Känns inte som jag kommit hem från jobbet än också är det söndag.
Det som är skönt är att se alla som haft sina 4 veckors semestrar och kommer tillbaka nu på måndag
också vet man att man själv har allt sitt roliga kvaaar ;P

Det har varit en trevlig helg iallafall med en massa släktbesök på Stoffes sida.
I fredags blev vi bjudna på middag hemma hos hans pappa och hans tjej.
Grillade och hade det mysigt.. riktigt skönt en fredagkväll när man kommer hem från jobbet att slippa laga egen mat :) lyx!
Sen igår åkte vi ner till Vagnhärad på 50-års kalas.
På vägen dit sprang vi in på Biltema och handlade dom första sakerna till våran Norge tripp som kommer i augusti.
(som jag för övrigt inte nämnt än?)
Kom ner dit vid lunchtid och kom inte hem förrän efter midnatt, mycket trevligt!
Alltid lika roligt att åka ner dit och hälsa på dom.
Blev bjudna på en smarrig fördrink, massa god mat, en utmärkt tårta m.m sen spelade vi kubb tills ösregnet kom
då vi gick in för att dricka lite vin och bara umgås.

Idag vaknade vi toksent tyvärr, jobbigt jobbigt.
Då for vi iväg på 13-års kalas och käkade lite mer tårta. Magarna är ganska fulla av fika kan vi säga.
Efter det blev det en tur till Ikea i kungens kurva. Som jag har längtat!
Strosade runt där och hittade diverse saker sedan började hungern krypa på så det blev dom klassiska köttbullarna
innan vi styrde hemåt för att hinna tvätta.

Nu ska jag för ovanlighetens skull lägga upp lite bilder på nätet tänkte jag.
Det var inte igår!

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Norge ska bli mysigt! :)Det är redan riktigt roligt, och då håller vi bara på med planeringen innan semestern!

2009-07-20 @ 17:25:33
URL: http://stoffs.blogspot.com

Postat av: Anonym

:D

2009-07-23 @ 08:31:17
URL: http://gizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback