> G i z z y -

G i z z y

Full fart

Kommentarer (2)

2009-07-09 @ 00:10:45

Idag har det varit det.
Jobbade ett 12 timmars pass på konferensen för ovanlighetens skull. (receptionist i sommar)
Egentligen har vi stäng men vi hade hyrt ut vår största lokal till ett företag med utomnordiska deltagare.
I deras länder var det inga semestertider minnsann ;) heja heja!
Har varit trevligt med lite liv och rörelse och att jag fått sprungit runt och röra lite på mig igen!
Får lätt ont i ryggen av att sitta stilla bakom en disk hela dagarna, även om det med är riktigt kul.
Men Errrkan och Änki mina kära kollegor, jag saknar er! Hoppas ni har en bra semester tjejer.

Vi tre hade en riktigt rolig utgång i fredags på tal om inget.
Allt började direkt efter jobbet då vi for till Wokhouse och köpte massa god mat,
efter det fortsatte vi till Angelica på Kungsholmen.
Åt god mat, drack öl och pratade massor med nyttigt tjejsnack.
Självklart blev det också massa dans till gamla godingar!
Den dansen fortsatte vi sedan med på Söder där vi gick på Metro.
Riktigt trevligt ställe må jag säga och kvällen till ära spelade dom 70, 80 och 90-tals musik! :)
Vi avslutade kvällen klassiskt, en prommis till McDonald´s vid Medis och inhandling av diverse skräpmat. Gott gott!
Tack också till min snälla kille som kom och hämtade mig mitt i natten.

I lördags hade jag, Stoffe och ett gäng tänkt köra 5-kamp och lite sånt på Grönan.
Vädret blev dock som bekant inte det bästa och vi var dyngsura innan vi ens kommit till busshållsplatsen för att åka.
Vi blev stående på en bensinmack där vi fick diverse medlidande leenden och frågan om vi ville ha skjuts nånstans.
När väl bussen kom så hade den kört på ett brunnslock och vi fick upplysa chauffören om att hela bakänden var paj!
Blev inget åka där inte..
Kvällen slutade hur som helst med att vi blev medbjudna på fest i Sundbyberg.
Anna lurade i mig litervis (jaaa det kändes så dagen efter) med vin och sen var det kört..haha.. vilken kväll.
När klockan var på tok för sent så fick vi för oss att gå ut (varför???) men inte kom vi in nånstans.
Tog en taxi till stan för jag hade ju pratat så gott om Metro men det blev inget napp där heller.
På morgonkvisten satte jag mig i en taxi hem till Bromma och somnade med älskade Gizelle vid huvudkudden.
Värd taxiresa.. blev inte alls flera hundra, Linda lovar.

Nu har jag iallafall fått nog av partajande för ett tag så imorgon kommer föräldrarna på besök och stannar över helgen.
Det om någonting måste väl vara ett säkert sätt att bli hemma från krogen?!

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och hämta tjyvtvätten.
Riskerar nämligen att hamna i tvätta-efter kl 22-när-man-inte-får brottsregistret.

Laters.

Kommentarer

Postat av: Anna

Haha skyll på mig du bara! ;)

2009-07-10 @ 06:36:55

Postat av: Anonym

Haha tusan du kom på mig!

2009-07-10 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback