> G i z z y -

G i z z y

Bitter*fult ord*

Kommentarer (0)

2009-07-01 @ 23:25:08

Idag är jag bitter. Inte hela dagen men bara lite.
På DOM SOM HAR SEMESTER!
Och att dom sen har mage att prata om det också!

"Idag har jag badat, solat, shoppat lite, fikat med den och den
och nu sitter jag på balkongen med en kall öl och slappnar av"¨

Jahaaa är de deeet ni gör nu när det är sommar och kanonväder ute?
Jahaaa men va ROLIGT! Kul för er verkligen.
Och att ni dessutom har betalt för det!

Själv har man ingen som helst ledighet eller semester att se fram emot.
Bara att ta vara på lördagar och söndagar (tur att man är ledig då iaf!) och hoppas
till gud att det är finväder just dom här dagarna en hel månad i sträck så kanske man
åtminstone får 5 dagar att sola på i år.

Men för all del.. jag är inte bitter.
Njut av era 4/5 veckor ni och kom tillbaka lagomt utvilade när en annan håller på bryta ihop!

Sådär ja. Har ni dåligt samvete nu?
Nej misstänkte väl det.

Vad är dom där veckorna fyllda av roligheter när man kan sitta ensam inne i en ekande tom reception
hela sommaren, titta ut på en skinande sol och läsa en skitdålig bok för att fördriva 9 timmar.

Fyfan.. jag längtar tills man går i pension.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback