> G i z z y -

G i z z y

Äntligen

Kommentarer (1)

2009-07-24 @ 23:33:12

.. är det helg.
Föhoppningsvis kanske man får sova ut någon dag. Längre än till 05.30 borde det bli iaf!

Veckan på jobbet har gått förvånansvärt fort.
Har gruvat mig rätt mkt till dom här två veckorna när man sitter helt ensam, inte har någon lunch osv..
men det har gått jättebra och jag har haft en riktigt mysig vecka!
Alla har semester så det finns inte så mkt att göra men det är lite som att man har semester fast på jobbet.
Man pillar lite här och fixar lite där sen är det lyxigt att kunna göra allt i ett lugnare tempo.
Dessutom har jag hittat ett pulverkaffe som faktiskt är riktigt gott och våran trevliga vikarie på vaktmästeriet kommer titt som tätt och livar upp stämningen med många skratt :) det uppskattas.

Ikväll är en lugn kväll, tog en långdusch direkt efter jobbet sen har jag legat och kikat på "My boss´s girlfriend", såå skönt ibland med en sådan lättsam film som man bara kan ligga och slappa till.

Imorgon blir det förhoppningsvis 5-kamp på Grönan och någon öl på Josefinas ute på Djurgården.
Mysigare uteservering finns verkligen inte!

Kommentarer

Postat av: Anna

vi får köra femkamp o josefinas när ni kommer hem!

2009-07-27 @ 17:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback