> G i z z y -

G i z z y

Sovmorgon

Kommentarer (0)

2009-01-26 @ 09:59:50

Ja, idag njuter jag av min sovmorgon :)
även fast jag vaknade 07.45 och har rest en timme redan.
Skönt att hinna hem och kolla till Gizelle, äta frukost och byta om.

Idag är det jobb till kl 19 som gäller.
Eller egentligen bara till 17.30 sen är det möte i 1 ½ timme.
Mitt första möte på nya jobbet.. känns stort, haha!

Ikväll ska jag städa städa städa, det blir fort stökigt i denna lilla lya har jag märkt.
annars ska jag bara mysa och vara med min kisse som inte fått så mycket uppmärksamhet
den senaste tiden känns det som.
Dååååligt samvete :/

Nu ska jag fixa lite innan det är dags för jobb!


(Hmm.. förstår inte hur jag kan ha läsare här med tanke på att jag inte skrivit sen i sept tidigare?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback