> G i z z y -

G i z z y

Nyklippt

Kommentarer (0)

2009-01-28 @ 19:37:19

Yes!! Äntligen gjorde jag det.
Jag tog tillfället i akt och gick på "drop in" och klippte av mig lite av mitt slitna hår!
190 spänn kostade det och det blev kanonbra! :)
inget speciellt egentligen men så himla mycket fräschare.
Och nu blir det lättare att ha håret uppsatt på jobbet. Kan det bli bättre!

Hittade en klänning på MQ´s rea också.
Trodde det var halva priset på 400:- men det var tydligen mer för jag fick den för 110:-, värsta kapet.
Så nu är jag redo för en utgång, ser fram emot en stooor White Russian i handen! :)

Är det någon som kan shoppa utan några som helst pengar så är det jag..
och jag som skulle hem och städa. Oooops.
Det blev en foundation också så nu slipper jag tänka på det eländet mer.
Det är aldrig kul att köpa smink har jag och Erica insett idag.
Bara dyrt och svårt med färger sen ser man ju ut som självaste Lordi om man skulle försöka sig på att
ha ögonskugga och sånna grejer.
Nej då kör jag hellre på med min mascara och ser lite halvsliten ut.

Undrar vad man ska laga för nåt att äta då?
Igår kom jag ju undan lätt med rostade mackor men idag kommer det ju besök så då borde man väl
laga något antar jag.
Hmm.. .får klura ut vad.
Bandspagetti ligger bra till.

Nu ska jag se Vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback