> G i z z y -

G i z z y

Lååång dag

Kommentarer (0)

2009-01-27 @ 22:43:19

Ja idag har det varit en lång dag.
För den började redan igårkväll med att jag gruvade mig för att jag skulle upp..
och då började jag ändå 10.30! Hur har det blivit såhär??
Känner att en viss liten gnista har avtagit för mitt arbete men idag kändes det bättre iaf.

Den långa dagen började lite för tidigt också. 07.28 närmare bestämt när jag blev väckt av katten.
Så himla irriterande! Biter på sänglampan och det ljudet är inte roligt att ligga och lyssna på.
Men värre är det när hon tröttnat på lampan och börjar bita på mig istället!
Kastade ner henne för den 2 m höga sängen och ner i soffan men det tog ju ca 30 sek så var hon uppe igen. Suck.
Till slut tryckte jag ner henne och väste "men SOV FÖR FASEN! JAG ORKAR INTE! ! !"
då somnade hon.

På jobbet har det varit lite mer att göra idag. Har haft 4 grupper, skulle ha vart 5 men den sista kom inte.
Allt har rullat på men stjärnorna i Ballroom fick vi inte ner så dom ska jag klättra upp och ta ner imorgon.
Jag är nämligen den enda av oss tre kollegor som inte är höjdrädd.
Jag är ju så dum så jag är road av det! (är ingen låg höjd vi pratar om)

En sak som är negativt med jobbet är när folk bokar en lokal till 17.00 men stannar till 19.30.
Det är liksom inte roligt att komma hem 20.30 och sen ska man upp 05.00 igen.
Lägenheten hinns inte med. Tvätt, städning, diskning pjuh..
men imorgon slutar man tidigt så då blir det hem och städa.

Nu ska jag spela lite roliga spel sen läsa lite Glaze innan det är dags att sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback