> G i z z y -

G i z z y

Inte igen...

Kommentarer (2)

2009-01-29 @ 21:46:56

..så himla jobbigt, nu börjar man bli sjuk igen..
Blir nog en helg hemma i sängen nu :/

Jag som blev sjuk förrförra helgen och hemma från jobbet i två dagar..
och nu verkar det som att det börjar om igen.
Har jag riktigt jäkla otur så åker jag på flunsan och magsjuka på samma gång! vill inteeee :(((

Har sovit sen jag kom hem i stort sett.. men kände mig bara värre när jag vaknade.
Hoppas ändå på att det ska kännas bättre imorgon när jag vaknar.
Erica är ledig imorgon så det blir bara jag och Angelica, och jag ska stänga.
Då går det inte att vara hemma så det är bara att kämpa på!

Stoffe skulle ut och äta med chefen och en jobbarkompis idag.. det var efter jobbet, vid 17.
Och han har fortf inte hört av sig.
Jag undrar: åt som ihjäl sig eller? Det återstår att se.

I övrigt händer det inte mycket idag.. gick mer neråt än uppåt kan man säga.

Nu ska jag proppa i mig lite Ipren och krypa in i filten igen och hoppas att det hjälper.

Kommentarer

Postat av: Stoffe

Hej snutt!



Det blev en låååång middag som du märkte. Hehe.. Det var många rätter som skulle klaras av innan kvällen var slut. Men det var väldigt trevligt att runda av kvällen med att höra din röst...



Hoppas att Iprenen som jag lämnat kom till hjälp och att du känner dig bättre idag!



Krya på dig!

P&K

2009-01-30 @ 09:37:01
URL: http://stoffs.blogspot.com

Postat av: Anonym

Hej snutt!



Det blev en låååång middag som du märkte. Hehe.. Det var många rätter som skulle klaras av innan kvällen var slut. Men det var väldigt trevligt att runda av kvällen med att höra din röst...



Hoppas att Iprenen som jag lämnat kom till hjälp och att du känner dig bättre idag!



Krya på dig!

P&K

2009-01-30 @ 09:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback