> G i z z y -

G i z z y

2009

Kommentarer (1)

2009-01-23 @ 00:36:51

Nytt år, nya möjligheter och nystart på bloggen!
Synd att man är så dålig på att hållai detta men om man börjar i januari så kanske det
är lättare att hålla ut resten av året?
Jag inbillar mig det iaf :)

Nytt år, nya möjligheter ja.. det har hänt en del sen sist och det som hänt är detta:

* Flytt - från Skellefte till Gävle och sedan bar det vidare ner till Stockholm
* Vilket innebar en ny lägenhet, så nu trängs jag och lillmissen på dom ynka 27m2 här i Bromma
* Nytt jobb - som konferensvärdinna med mina kära kollegor Erica och Angelica
* Nytt "sällskap" får vi inte heller glömma

Det var ju inte så mycket egentligen.. samtidigt känns det som att det är det mesta i livet som förändrats :)
och det känns riktigt roligt för detta kommer bli kalaaasbra!

Nu fattas det bara att man ska komma igång med träningen, vilket jag skulle ha gjort idag.
Tyvärr har man ju legat hemma sjuk i 2 dagar. Inte alls kul.
Inte när man har ett nytt och roligt jobb som man vill gå till!

Jaa.. det här var väl början på nystarten i bloggen då.
Lite glittrigt kändes det hela men vänta bara, imorgon kommer vardagen ;)

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Postat av: .

2009. Go for it!

I´ll be here..

2009-01-24 @ 22:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback