> G i z z y -

G i z z y

Rekord!

Kommentarer (0)

2009-02-09 @ 21:36:08

Ja imorse slog jag ett nytt rekord!
25 minuters resetid till jobbet!! Det gick så fort så jag hann knappt förstå att jag klivit ur sängen!
vilket innebar att jag var på jobbet, ombytt och klar kl 06.30.
Jobbade sedan till kl 18.00 sen hade vi möte med repan till 19.30.
Så en 13 timmars dag har man dragit av idag!

När jag väl kom hem vid 20.30 så var det rätt in i duschen som gällde.
Det jobbiga var bara att dusch j-veln gick sönder när jag står där intvålad och med schampoo fulla håret!
Bshgfdayufgdt. Då blev man glad!
Det var bara att göra det bästa av situationen. Springa hejvilt fram och tillbaka för att kunna bli blöt typ.
Sen var det rena medelhavet inne på toan! Ojoj.

Men nu är jag duschad och klar iaf. Så nu ska jag boka biljetter hem sen sätta igång och packa.
Åker hem imorgon efter jobbet för operation på Gävle sjukhus på onsdag.
Vill inte ens beskriva vad jag ska göra för då blir jag så djävulskt nervös!!
Det är iallafall aldrig roligt att göra något i munnen... :/ får se hur mkt äta det blir resten av den här veckan.

Vem vet, till helgen kanske jag är så smal så jag måste springa ännu fler varv i duschen för att kunna bli blöt.. haha.

Jaja, nu är min fritid över för idag. Upp 5 imorgon.

Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback