> G i z z y -

G i z z y

På en spik

Kommentarer (3)

2009-02-28 @ 17:03:40

Idag är det soppkokning som står på schemat. Soppa är gott!!

Ikväll blir det vin, öl och 25 års fest på östermalm. Ska bli trevligt.

Köpte Replay parfymen idag som jag gått och suktat efter så länge.
Så en sak är iallafall säker, jag kommer inte lukta skunk ikväll! ; )

Sist men inte minst ska ni få en rejäl känga där ute:
ni är så himla dåliga på att kommentera! såhär ledsen blir jag ---> :(
sådetså.

Skål på er ikväll då!

Kommentarer

Postat av: Smygarn :P

MEn nu har ja faktiskt börjat kommentera...så sluta gnäll...å du får skriva längre inlägg =)

2009-02-28 @ 17:13:03

Postat av: Anonym

Lindis, jag ska kommentera alla dina inlägg, du ska kommentera alla Mina inlägg, and that´s for sure ;) Skål på dig ikväll då. :D /Din Urban Outfit

2009-02-28 @ 18:02:31
URL: http://carkan.blogg.se/

Postat av: Stoffe

Soppan blev smarrigt juuu :) Förvånad? ;)



Det var kul att du följde med på festen, riiiiiktigt trevlig och rolig kväll tillsammans med dig!

2009-03-01 @ 22:18:49
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback