> G i z z y -

G i z z y

Operation

Kommentarer (0)

2009-02-11 @ 19:57:17

Nu sitter man hemma hos Kristian med han och Martin.
Ska se landskampen i fotboll snart.
Fick chansen att klå dom lite i Guitar Hero också så nu är jag nöjd. ;)

Imorse klev man upp och åkte till sjukhuset i Gävle för operation.
Det gick bra, även om det kanske inte var meningen att jag skulle somna i 2 ½ timme av det lugnande.
Jag fick iallafall en egen säng och blev kvar där ett tag.
Sen åkte jag hem till farmor & farfar igen och somnade i bäddsoffan. Hade så jäkla ont!!
Knaprade i mig lite alvedon sen masade jag mig upp till kl 16 när mamma och pappa kom.
Var skönt att hinna träffa dom nån timme också.

Är lite hungrig.. men har inte så ont nu efter alla alvedon iallafall..
men har bara ätit en yoghurt idag så det lär bli lite kurr i magen i några dagar.
Ser hemsk ut i munnen men det blir ju bättre imorgon när jag ska iväg och sätta dit en tand.

Nu ska vi se fotboll! Skriver mer imorgonkväll när jag kommit hem.

Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback