> G i z z y -

G i z z y

Mediokert

Kommentarer (0)

2009-02-02 @ 22:58:16

Idag har det varit en dag.

Den dagen har jag fyllt med jobb mestadels.
Efter jobbet satt jag 1 tim och 15 min i väntrummet på Vårdcentralen för att träffa doktorn i 2 min.
Fick en salva till naveln (!) som krånglat i över en vecka.
Inflammerat eksem blev diagnosen. Så nu ska jag försöka få det väck, helt enkelt.

Inatt sov jag hela tre timmar. Fyfan så pigg jag varit idag!!
Man blir ju det när man går på överenergin så att säga.
På bussen hem blev det dock totalstopp och jag kunde knappt hålla ögonen öppna.
Om ni någonsin hört en katthona, som är innekatt, löpa så lär ni förstå varför det inte blir någon sömn på nätterna.
Är måttligt trött på det nu.. en sterilisering behövs. Omgående...

Väl hemma hade jag ingen fantasi till mat så det blev lika lite ätet som dom senaste 4-5 dagarna.
Dvs en falukorvsskiva och lite mos till lunch kl 11 sen inget mer.
Få skylla mig själv,
Men det är då själva *fult ord* att det ska vara så svårt med det där att äta och sova ordentligt.
Skäääärpniiiiing snälla...!!! Det KAN inte vara så svårt att få till.

Kom på nu i kväll att vi har hälsoveckan på jobbet så vi tränar gratis på Friskis & Svettis den här veckan.
Funderar på om det blir lite KI balans imorgon efter jobbet?

Som sagt. Idag har det varit en dag. Inte mycket mer än så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback