> G i z z y -

G i z z y

Mat, någon?

Kommentarer (0)

2009-02-17 @ 21:31:26

Idag har det varit jobb 08.00 - 16.30.
Är väldigt glad och tacksam för alla 8 timmars pass jag kan få ihop nu.
Men idag har jag gjort en eventuell liten investering för framtiden..
så får vi väl se om det ger någon utdelning!

Blev matlagning när jag kom hem.
Gjorde så mycket spagetthi så nu undrar jag vilket fotbollslag som vill komma och äta?
Skämt å sido så blev det middag till idag plus tre matlådor haha..
så nu får jag äta pasta tills det ploppar ut ur öronen på mig.
Efter matlagningen blev det lite diskning (inte så lite heller) och nu har jag nyss
sprungit till affären en sväng.
Klockan är redan rätt mycket, vet inte vart tiden tar vägen?
Så snart är det dags att sova så man slipper dö när klockan ringer 05.45 imorgon bitti.

Nu är det klart iallafall, på lördag kommer Elin och gästar mig! :)
Ska bli väldigt roligt, får se vad som faller oss in att göra.
Shoppinggalen som hon är så lär vi ju spendera lördagen på stan,
själv får jag väl vara kassbärare eller något. Mina småmynt räcker inte långt! :)
Fattar inte varför det ska vara så satans dyrt att bo och leva i Stockholm.

För övrigt så har jag och en vän idag kommit fram till att jag är mogen som ett höstlila plommon! Det ni!

Hejhej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback