> G i z z y -

G i z z y

IKEA

Kommentarer (1)

2009-02-25 @ 22:44:28

Tänkte försöka hinna blogga lite mellan varven också.
Eller innan jag ska betala räkningar hmm.. lika bra att göra det direkt man fått lönen
så man vet vad man har att klara sig på sen!

Igår kväll blev det som sagt hockey.
Eftersom Stoffe håller på Djurgården (jag skäms!) och jag håller på Skellefteå så är vi båda
glada att det blev 2-2 till slut. Kvällen hade kanske inte blivit så trevlig annars :)

Idag har det blivit en låååång dag på IKEA och diverse affärer med Cattisen.
Vi som "inte skulle bli där så länge" åkte därifrån vid 20 när dom stängde!
Sen fick jag som vanligt vänta på bussen vid Brommaplan i ca 25 minuter.
Tur att det finns McDonald´s där man kan värma sig lite!

Imorgon är det åter till jobbet igen för två dagar innan helgen.
Har blivit erbjuden att hänga med och åka skidor på lördag men min ekonomi och mina åkkunskaper
talar emot för att det blir något sådant! Men det hade vart kul...

Det märks att G varit ensam i 24 tim för nu håller hon på river hela lägenheten,
mobilen flög just tvärs över golvet i lägenheten suck. Lite mat kanske kan få henne lugn!

Eftersom jag är så jäkla dålig på att lägga in bilder (det funkar aldrig, ska det vara så svårt??) så tänkte jag göra
ett nytt försök idag och se om det går bättre.
Bilder på ljuslyktor och dekorationsstenar som jag köpt och tänkte pilla med innan läggdags, sen hittade
jag en finfin badrumsmatta bl.a! Håll tillgodo! :)



Kommentarer

Postat av: Stoffe

Ooooh, det ska bli riktigt intressant att se vad du kommer att göra med stenarna och ljuslyktorna! Det verkar väldigt lovande iaf! :)

2009-02-26 @ 15:31:14
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback