> G i z z y -

G i z z y

Hemma igen

Kommentarer (0)

2009-02-12 @ 15:25:57

Borta bra men hemma bäst!

Hann med 9 tåget hem till Stockholm imorse, såå himla skönt.
Tänkte nästan åka till jobbet men det kanske är bra att vara hemma en dag efter operationen iallafall.. rätt vad det är så slår smärtan till i hela huvudet och då är det inte roligt. Också vill jag inte börja blöda heller.. så jag ska ta det lungt. Jobb imorgon!

När man kom hem så var min käre kattvakt Cattis här så vi tog en prommis till Ica och
hyrde en film. Blev Angel..se den inte, haha. Fruktansvärt dålig film!!

Nu ska jag ta en alvedon sen hoppa in i duschen så man blir mänsklig igen.
Munnen kommer väl inte bli det förrän om ca 8 veckor men man kan ju försöka med resten.


Hej sålänge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback