> G i z z y -

G i z z y

Helgen

Kommentarer (0)

2009-02-22 @ 17:50:24

Lord, jag fryser sakta men säkert ihjäl tror jag...

Nu är helgen med Elin över, hon sitter just nu på en Y-buss mot Hälsingland.
Jag hade gärna gjort samma sak!
Jag skulle bara vilja åka hem och rensa bort storstadsstressen ett tag..
koppla av, prata med dom som betyder mest och få perspektiv på saker och ting.

Vi har iaf haft en jättemysig helg, behöver jag säga att Elin hade mängder med påsar med sig hem? Haha.
Önskar jag hade kunnat dragit ett lika lyckat shoppingrace som henne!
Men jag fick tag i två fina saker jag med. Ett par perfekta jeans och en riktigt snygg tröja.
Jävlar så fin jag kommer bli i det! ;)

Igårkväll blev det melodifestivalen och massa goda mackor.
Helt oväntat höll vi båda på EMD. Det trodde jag inte. Men det var nog rätt bidrag som gick vidare igår..
även om Molly var bra förutsägbar och tråkig med sin Sanna Nielsen och Sonja Aldén ballad.

Lite kändisspoting har vi hunnit med också.
Bland annat såg vi Laleh också shoppade vi loss på Urban Outfitters med Marie Serneholt.
Tyvärr hade hon inte sin andra hälft med sig.

Sammanfattning: den här helgen gjorde vi bra Elin! Ska se till att åka hem snart och partaja lite med er som vi sa.
(dock inte i skäret med 80:iorna?) haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen spegla mig lite i mina fina inköp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback