> G i z z y -

G i z z y

Helg igen

Kommentarer (1)

2009-02-07 @ 16:32:27

Ja nu var det helg igen!
Och ett tag sen jag skrev..
får hoppas att det här blir en bättre helg än den förra iallafall. Men det tror jag absolut.

Igår slutade man jobbet 15.00 sen hem och städa.
Var full fart på mig igår! Jisses vad jag hann med att göra saker.
Annars brukar man lätt vara ganska trött på fredagskvällarna.

Stoffe kom iallafall hit också bestämde vi oss för att käka middag på en Kina restaurang vid Brommaplan.
Sagt och gjort så for vi dit. Var väääldigt mycket folk där inne men vi tryckte ner oss.
Var jättemysigt. Blev Wokad kyckling med jordnötssås och ett glas vin.
Ville ha nudlar till kycklingen men det skulle kosta 30 spänn extra hahaha... helt sjukt ju?
Så det fick bli ris men det gick ner! Mums!

Ikväll blir det guitar hero hoppas jag, god mat och melodifestivalen!

Lite roligt att melodifestivalen drar igång.. för det betyder att någon fyller år snart...tsss :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig klar för avfärd mot Tyresö.

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Stoffs

Klaaaaaaaaaart det blir Guitar Hero :)

2009-02-08 @ 18:36:43
URL: http://stoffs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback